Trevligt i Älvsby

I fredags så åkte jag till Älvsby och hade träningar, kom hem i dag på em, jätte kul =)
Det är såå trevligt att vara där med en massa trevliga människor och fina hästar.

Jill är nu jätte glad och pigg, lite snuva kvar men annars jätte frisk, underbart.

Sj är jag också frisk men väldigt trött.


I torsdag var jag så klantig, jag skulle dela ett fruset hamburger bröd och stack kniven rakt mig i handen, så onödigt... så nu är man en handad ett tag. Borde inte skriva att jag är utb. styckare haha


ne nu ska jag vara social med mamma och pappa som är här och hälsar på <3


Elin jag tänker på dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0