Elin min kära vän <3

Elin Elin Elin Elin Elin Elin Elin Elin Elin Elin Elin Elin Elin Elin Elin Elin Elin Elin Elin ElinElin Elin
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

För 16 dagar sen fick Elin veta att hon har akut leukemi, vilken chock det blev för oss alla.
ELIN VI ALLA TÄNKER PÅ DIG VA STARK OCH FORTSÄTT ATT KÄMPA!!!


Elin åkte till vårdcentralen för att hon kände sig trött och hänging den senare tiden.
12 TIMMAR senare så ringer hon mig och berättar den HEMSKA nyheten.
(Elin, lite längre ner har jag lagt upp några kort som kan få dig att le, men först lite om "stjärna" <3)


Elin hade bestämt sig för att sälja "Stjärna" ca en vecka innan hon bev inlagd på sjukhuset pga av att hon vill ha en mindre häst som har gjort lite mer.
Så vi satte ut en annons och jag lovade så klart att hjälpa henne.

Allt det här är så klart fruktansvärt jobbigt för Elin som alla förstår.

Så jag undrar om det är någon som letar efter en jätte fin dressyr häst.

Hon är 7 år men hon har inte gjort så mkt förutom att hon har haft föl. Men rör sig super trevlig och det är en jätte snäll häst i all hantering.

Här är "Stjärna"s annons ppå hastnet: http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=547503


snart kommer ditt leende <3


























































Tänk att livet kan förändras så snabbt, ta vara på varandra



TÄNKER PÅ DIG ELIN ALL THE TIME <3

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0