Länge sen sist igen =(

Nu saknar jag att skriva i bloggen...
Familjen mår bra =) Förutom att jag är sjuk.

Luftrörskatarr och nästan tappat rösten. Men jag var hos läkaren i dag och jag har fått medicin och snart är jag nog frisk. TACK ALLA NI SOM HJÄLPER MIG NU NÄR JAG INTE ÄR SÅ FRISK =)

Vendela har börjat frisör på Dragen, jätte spännade och lilla Vilda har börjat ettan så nu är hon stora damen. Hon fick sin första läxa förra veckan, gissa om hon var stolt =)

Ingemar fortsätter att bygga på vårat stall trots att han börjat jobba igen efter semestern och stallet, det blir jätte fint.

Största projektet är att vi håller på att bygga nu en ridbana, TACK ALLA NI SOM HJÄLPER TILL =)


Jill bara växer, hon bara springer om kring och pratar mkt förstår man men inte allt.

Förra veckan så fick jag ta bort en av våran älskade katter Smirre =(
Det är så jobbigt att förlora en vän.
Men 13 år fick jag med dig min vän =)


Kärlek är underbar men döden är priset. Så ta hand om varandra, njut av varje dag ni får vara med den/dom ni älskar <3
Förra veckan så och Ingemar hem Mary och Chanel. Två jätte fina ponnyer =)
Ingemar håller Mary och Elin håller Chanel.

Mary och Sanna
Mary åkte till sitt nya hem i Brån i lördags till Venlas och hennes familj. Lycka till med denna vackra ponny =)
Channel och Sanna


Lite uppdatering från mitt liv

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0