Polar Alliansen! Första omgången i Elitserien nu i helgen!

Då var det dax för första omgången. Den går nu i helgen i Sundsvall. Spännande.

Sitter och väntar på Ingemar så att vi kan börja rulla mot Sundsvall.


Vi (Vindelns ridklubb) har gjort en allians med Bodensridklubb och sen har vi även lånat in en ryttare för Dundret.

Polar Alliansen kallar vi oss för.

Det är första gången Vindels ridklubb är med i Elitserien i ponnyhoppning, jätte roligt.



Polar Alliansens Elit trupp är:

Tove Gustafsson - Little Magic Boy/My Power
Ebba Sjödén - Hasslesjös Dandy
Julia Karström - Comm´s Forest Weigelia
Angelique Engman - Norrholms Buttercup
Felicia Johansson - Golden Eye
Lisa Hörnberg - Napoleon
Anneli Lundmark - Munsboro Shelly
Frida Andersson - Munsboro Sirocco
Olivia Bryndahl - Lady Madonna

Vi har även ett ekipage som ska debuter Msv A. Det är Julia och Maggie.





LYCKA TILL TJEJER =)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! :) Ingemar tog några bilder på mig och Raspen i Luleå, så nu när jag kommer ihåg de tänkte jag höra om du kan skicka dom?



Kramar!!

2010-03-26 @ 16:40:07
Postat av: Victoria

har du varit i sundsvall?????

Jag hade ju velat se magen (och dig)

Kram kram!!

2010-03-29 @ 12:01:58
URL: http://viret.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0