Oj oj oj

I går var vi i stan och shopade julklappar Jag Jill och min mamma.
När vi kom hem till mamma så skulle jag flytta över alla saker och Jill och Vilda till lastbilen och
då startade den inte =(

Det var hur kallt som helst båda tjejerna var trötta efter vi varit bla. på barnenshus.

Jill fick sina 5 månaders sprutor i går kl 1000 så hon var extra trött.

Jag hade inte parkerat nära en motorvärmare, så vi fick leta upp en skarvsladd men då var det inte ström i den motorvärme som var närmast oss.

Ja lång historia kort så fick jag och tjejerna spendera natten hos mina föräldrar på Haga. Men det var rätt mysigt. Och Vilda fick sova på mitt gamla flickrum så hon tyckte att det var jätte kul =)
Tyvärr så fick Jill lite feber så hon har ammat MÅNGA gånger i natt. Men hon mår lite bättre nu.
 
Så nu måste jag försöka att värma upp bilen så att vi kan ta oss hem till Vindel-Ånäset.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: jenny

Lagen om all jävlighet kallas det när allt ska strula....

2010-12-15 @ 10:48:31
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0