Ny dag i Ånäset och en trevlig kväll hos Camilla =)

I morse släppte jag och Vendela ut alla hästar.

Vi fick hit en ny häst i går kväll, ett 18 årigt nordis sto som Bettan ska ha på foder. Hon verkar jätte snäll.

I går var jag och Jill var på middag i Mo som ligger utanför Nordmaling hos Camilla.  Det var jätte trevligt. Det var jag, Camilla, Elisabeth och Linda.
Det var mkt god mat och trevliga pratstunder =)

Jill fick sin första ponny i går, en mjukis av Camilla (hennes gudmor) Jill var så duktig, hon är så lätt att ha med sig och hennes gudbror Samuel lekte med henne hela kvällen.

Nästa träff ska vi ha i mars hemma här. Undrar vad jag ska bjuda på...


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0