Det var länge sen...

Jag ska verkligen skärpa mig med att bli bättre på att skriva ofta =)
Det är så mkt med det nya jobbet att komma i ordning och lära sig hur allt fungerar. Men jag trivs jätte bra.

Wozze och jag var tränade för Kerstin i går och det gick rätt bra. Hinderna är inte problemet men vi har bett problem och vi måste träna mer markarbete.

Kerstin skulle hjälpa mig att rida honom, det blir kul.

Nu i helgen så blir det jätte kul med ponnytävling på Hippo. Lycka till alla =)

Ne, nu måste jag sova, skriver till er i morgon, nått spännade kanske har hänt då....


God natt och sov så söt!   


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Vilken fin blogg du har ANNA!

Hoppas allt är toppen med dig!



Många varma kramar

/Praktikant Eleonor

2010-01-08 @ 22:39:01
URL: http://drusillasdelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0