En bra dag=)

Den här veckan har jag super hjälp av Matilda Lyxell =)
Elin har fått varit hemma ganska mkt nu känns hur skönt som helst <3
På torsdag ska jag vara ifrån mig älskade skatt för första gången, längre än 8 tim alltså..
Jag åker ner till skåne där jag ska hjälpa Jossan och Paris på ponny sm, känns kul och spännade MEN hur ska jag klara mig utan Jill till söndag kväll el rättare sakt måndag morgon när hon vaknar ååå
Lena Kamensky har varit här för andra gången och haft träning. Alla har varit jätte nöjda =) Wozze går så himla bra nu. Mkt mer loss och avspänd, jobbar bättre genom kroppen =)
Z har utvecklas jätte mkt men hon får nu ta det lite lugnt i skogen ett tag=)
Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: vendela

vilken fin blogg du har anna! ;) <3

2011-11-16 @ 10:29:11
URL: http://vcrusell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi önskar er God Fortsättning! Kramar från Skåne......

2011-12-25 @ 16:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0