Lite allmänt som hänt..

Jill har nu gått 8 st steg =) Nu pekar hon på det mesta, klocka, lampa, blomma, kisse, pappa, mamma, Vilda, Vendela, Morfar, farmor, mormor, hästen m,m
Hon säger: Mamma (det har sagt länge) pappa, där, hästen har hon sagt en gång så jag kan ha hört fel... Vilda säger hon hyfsat bra. Hon kan massa egna ord som ingen annan förstår men hon pratar lika som mig ha ha =)
I helgen så lärde sig Jill att ge pussar <3

Z går för tillfället bara i hagen, hon har sträckt sig. (förmodligen när vi stegrade över)
När det gäller hennes stegringar så det är troligt att det kommer från munnen för Maria hittade hakar och små sår i kinden.
Så nu längtar jag tills vi får fortsätta att känna varandra =)

Nu har Z börjat att gå upp i vikt =)

Vilda har varit med Emil varje dag förra veckan, dom är sååå söta tillsammans =)

Pappa mår nu hur bra som helst =) <3 Han och Ingemar har fiskat i helgen och dom fick 3 fina gäddor,
dom vägde mellan 1,2 kg och 1,9 kg =)
Systrarna Vilda och Jill <3
Min mamma och Jill <3
Saknar dig mamma <3

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken underbar tid du har framför dig. Nu kommer allt Jill lär sig att bara explodera fram :) Nya saker varje dag och alltid lika spännande.

Hoppas att ni mår gott och har det bra. Kram

2011-05-25 @ 06:45:43
URL: http://asaahlenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0