Äntligen så har vi våran gård =)

Nu är det länge sen jag skrev. Det har hänt mkt.

Ingemar och jag håller på att bygga klart stallet, el mest Ingemar så klart och självklart pappa som har hjälpt till nästan varje kväll.

Vi har tagit massa kort som jag ska länge ut så fort vi är klar med flytten och städningen.

Tack Micke och Mats som hjälpte oss att flytta massa saker igår =)

Tack snälla Tomas som har hjälpt oss med SÅ MKT =)

I måndags så gjorde vi klar husaffären och började flytta in.

Natten mot i dag fredag var våran första natt i Vindeln Ånäset =)

Ne nu måste jag fortsätta jobba, TUR att jag har super hjälp av Vivi (Ingemarsmamma) och min mamma =)

TACK ni är så söta.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Åsa

Är så glad för er skull men kommer att sakna dig jättemycket. Men som tur är så träffas vi väl på en tävling framöver : ) Sköt om dig och var rädd om dig själv och magen. Åsa

2010-05-21 @ 18:07:17
URL: http://asaahlenius.blogg.se/
Postat av: Angelique

Hoppas ni får det bra där ni bor! :)

2010-06-08 @ 15:41:23
Postat av: Madde

hej anna hur går det med babisen? kram Madde.

2010-07-14 @ 17:13:40
Postat av: Sanna

När ska vi få se en bild på det lilla pyret? <3

2010-08-04 @ 20:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0