Går inge bra...

Det går tungt med att få i gång lastbilen.
Mammas kapel till motorvärmare passar inte. Försöker att kolla med mammas grannar om dom har rätt kabel.
Det ser ut som att vi får "glatt" vänta på att Ingemar ska komma hit efter jobbet och hjälpa oss.

Missförstå mig rätt det är trevligt hos mamma, men bla katten Smirre som jag om i går. ( det här han som är på min första sida på bloggen i hinken) Han var ju hos veterinären i går. 

Han hade lite förhöjda njurvärden och måste äta en specialkost och det är bra om han gör det så fort som möjligt och den maten har jag i lastbilen. 

Det som känns jätte skönt är att det går att hjälpa honom så att han ska må prima igen och att jag får ha honom i mitt liv förhoppningsvis länge till =)

Just nu sover Jill i vagnen och hon somnade vid 0900 och nu får hon sova tills hon vaknar själv. Annars har jag börjat med ett schema så att hon ska väda tillbaka på dygnet och inte sova på dagen och vara vaken på natten.

Om det är någon av er som försöker att ringa mig så har jag slut på ström i mobilen. Är det viktigt så kan ni ringa 090-126941

Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0