hej igen

I dag var jag på Haga skolan och käkade med Vendela och Anna (Vendelas mamma)
Det var mkt trevligt, men Vendela tyckte nog mest att det var pinsamt....

Mkt god mat, man kunde inte tro att det var skolmat.

Nu ska jag umgås med Annika och sen tänkte jag överaska Ingemar med att storstäda, tråkigt men skönt när det är gjort. skit nu när jag skrivit det så måste jag verkligen göra det hi hi

Nu är det inte länge kvar tills vi åker till Thailand =) Gu, så skönt 18 DAGAR ..
2 veckor kvar tills vi åker.
Ingemars pappa Rune bor i Thailand så vi ska bo hos honom.

Jag kommer att sakna hästarna och katterna, jag är inte van att åka bort.
mamma och pappa kommer att ta hand om kissarna och hemmet och Magnus, Marie och Tyra ska ta hand om hästarna.

Men jag känner verkligen att jag behöver semester.
Sen kommer jag hem utvilad och förhoppningsvis lite solbränd.

Vi ses =)

Limpan när han gör lite konster, Smirre tittar på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0