Jätte trevliga tävlingar i Vännäs + fint väder =)

I helgen var jag och Wozze och tävlade i Vännäs. Vi startade på lör 1.20 och 1.30 och på sön 1.10 och 1.15.
(Han fick gå 2 st klasser på sön pga av att han var sååå spänd.)

Wozze har varit hur fin som helst de 3 sista trävlingarna, mer och mer avspänd.

Men på 1.20 var han så spänd, han var bra på hinder men skyggade och var väldigt svårstyrd så där blev vi uteslutna.

Han har startat 2 st gånger tidigare där och han tyckte att det var jätte läskit.

Till 1.30 så bytte jag till bett och så red jag verkligen hela tiden. Han var mkt bättre men fortfarande spänd.
 


Men vi fick vår första placering i 1.30 =)



1.10 sön så var han tillbaka till det jätte spända och vi rev ett och fick tidsfel för att vi var ute på lite egna vägar som Wozze tyckte var bra...

Efteranmälde och startade 1.15 och han var så mkt bättre, ett ner men mkt mer ridbar. 






Nästa start är Surf om två helger. Där har han aldrig varit och tävlat ute, så det blir spännade =) 


Kommentarer
Postat av: olivia

han är jätte fin! har aldrig sätt honom hoppa. vi får hitta en sån snygging till mig också =)

2009-09-07 @ 10:56:04
URL: http://oliviabryndahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0