Om min familj!

Jag har fått en fråga om jag inte längre bor ihop med Magnus och om Vendela och Vilda är mina barn.

Jag har fått 8½ år tillsammans med Magnus som jag inte ångrar eller skulle vilja gå miste om och jag fick en riktig vän för livet =)

Magnus och jag separerade i okt -08 och vi är fortfarande mkt goda vänner. Vi har fortfarande våra travhästar Mr Dream och Cassius Y  tillsammans.

Vilda är Ingemars dotter och Vendela är Ingemars plastdotter så jag har fått två st underbara plastbarn.
Det blev en stor omställning i mitt liv men det känns jätte bra.

Kommentarer
Postat av: vendela

himla fin design du har,

uundra veem som har gjort deen, tro?? ;)

2009-08-21 @ 17:31:12
URL: http://entokigflikkasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0