21 sept

I kväll var det svårt att sova, så ja tänkte att Aaa jag kan ju blogga lite...

I dag fick Jill träffa läkaren, jag trodde hon hade ont i örat. Hon har de senaste dagarna lutat sitt huvud mot sin axel och visat lite obehag. Hon även tagit ofta på sitt höger öra. Men dom hittade inget fel och vi skulle hålla koll och avvakta.

Känns skönt att dom inte hittade nnågot fel men samtidigt jobbigt eftersom något irriterar henne...

Ja ja tiden får utvisa, hon är inte allmän påverkad i alllafall =)

Jag har bitit sönder en kindtand igen så det blir att träffa tandläkaren i morgon.



Finaste Woezer <3


Vackra Z och lill Dreamen <3

I dag var jag och Elin på klubben och red Wozze och z. Dom var så trevliga att rida båda två =)
Men jag var hur seg som helst, det känns att kroppen varit sjuk en längre period.

Nu slipper jag äta medicin och jag mår jätte mkt bättre. Det är sååå jobbigt att vara sjuk, jag blir så fort rastlös.

Jag och Jill är håller på att planera framtiden haha vi (jag) håller på att göra upp en plan om hur länge vi ska forsätta att amma.
Jag har en tanke och hon har en helt annan hihi typ aldrig men jag håller med henne på ett sätt och det är att det är fruktansvärt underbart och mysigt att amma henne <3

Jag är så glad att jag får vara med om detta.

Jag skrev i något tidigare inlägg om att vi männsikor borde njuta av sig nära och kära varje dag. Det är verkligen sant. Jag ska verkligen försöka att leva efter det mera..






Saknar dig Smirre <3

Ne, nu ska jag försöka att sova igen, God natt och sova så gott =)


Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0