Thailand =)

Hejsan alla glada!
Vill bara skicka er en hälsning från varma paradiset Thailand.




Här är det underbart, men jag saknar er alla... 

Jag försöker att koppla av så mkt det bara går.



Och försöka att ha lite kul =)





Och ibland klär jag upp mig och kopplar av mer =)



Här försöker Ingemar att vinna sin pizza, äter han allt behöver han inte betala annars kostar det
799 bat = ca 170 kr

 

Det blev två bitar kvar, men han var super duktig =)




Hoppas att ni alla mår jätte bra för det gör jag ;)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Gud vad härligt!

Förstår hur härligt det måste vara, kom ju hem från turkiet för bara några dagar sen. Kram!

2009-10-31 @ 23:15:51
Postat av: Åsa

Fina bilder , hoppas att ni har det riktigt bra och njuter av tiden. Vi har + 5 och regnmulet i dag så jag är inte alls avundsjuk för fem öre ; )bara liiiiiiiite : )

Hälsningar från oss i Umeå..

2009-11-01 @ 09:45:37
Postat av: johanna

vad mysigt det ser ut!! :D

2009-11-01 @ 16:07:22
URL: http://jojiiz.blogg.se/
Postat av: Marie

Härligt det ser ut, bada åt mig med!



Idag har Ante opererats och tack och lov har det gått bra! Så nu kanske man kan börja slappna av snart.



Ses!

2009-11-02 @ 14:03:44
Postat av: Madde

Hej anna det är madde . På skötarkursen .

2009-12-29 @ 17:16:22
URL: http://www.fjortistjejerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0