Mitt nya jobb!

Från och med 1 aug-09 ska jag prova mina vingar på Vindels ridklubb.
Det känns jätte spännande.
Det är många nya elever och hästar som jag ska lära känna.  

Idylisk miljö är det minsta man kan säga att det på där.



Man kan höra älven porla, bakom ridbana reser sig berget med massa lummig skog.
Jätte gröna härliga åkrar som hästarna kan gå och beta på.  

Mitt i allt ihopa kommer världens sötaste mini shettis Karamasov som kallas "Karras" gående alldelens själv .



Man tänker oj det är en ponny lös. Men inte.. där går "Karras som en fri liten vildhäst in och ut hos hans olika hästkompisar och smakar lite hö här och där. Kanske tar sig en vattenklunk.   




Ja, man blir verkligen lugn av att vara där.





Min kompanjon det är ridskolechefen Petra Karström och jag ser verkligen framemot att fortsätta vårat samarbete  =)

Redan nu har vi lyckats med ett större utbud och att lyckas nån ut till fler hästintresserade människor. Det lyxproblem är att få ihop platser till alla som vill rida börja rida.
Nu kommer vi även att erbjuda ridning mm dagtid, ser ut som att vi behöver ännu fler hästar.



                                                                                

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket bra skrivet anna!! :D

2009-08-20 @ 21:23:57
Postat av: johanna

jättebra skrivet ;D

2009-08-20 @ 21:50:21
URL: http://jojiiz.blogg.se/
Postat av: vendela

jaaaaa helt underbart ställe! :)

haha sötkarras:)

2009-08-21 @ 17:29:03
URL: http://entokigflikkasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0